1. Kafa unapredjuje ljudsku fizičku aktivnost. Ukoliko popijete kafu sat vremena pre treninga, Vaš učinak na samom treningu bi trebao biti bolji za 12%. Kafa podstiče adrenalin u našoj krvi. Adrenalin je hormon koji telo priprema za iscrpnu fizičku aktivnost.
  2. Kafa pomaže u gubitku telesne težine. Kafa sadrži magnezijum koji ljudskom telu pomaže u korišćenju insulina, reguliše krvni pritisak i smanjuje potrebu za unosom slatkiša.
  3. Kafa pomaže u sagorevanju masti. Kafa sagoreva masne ćelije u organizmu i koristi ih kao gorivo prilikom vežbanja.
  4. Kafa pomaže čoveku da ostane budan i fokusiran.
  5. Kafa smanjuje rizik od smrti. Prema naučnim istraživanjima, ljudi koji su svakodnevno konzumirali kafu imali su 25% manje šanse od prerane smrti od ljudi koji nisu pili kafu.
  6. Kafa smanjuje rizik od kancera. Prema naučnim istraživanjima, kafa smanjuje rizik od oboljevanja od kancera prostate kod muškaraca i to za 20%. Kafa je takodje zaslužna u sprečavanju razvoja ćelija raka kože kod žena i to za 25%.
  7. Kafa smanjuje rizik od moždanog udara. Razumna konzumacija kafe dnevno – od 2 do 4 šoljice, smanjuje rizik od moždanog udara i kod žena i kod muškaraca.
  8. Kafa smanjuje rizik od nastanka Parkinsonove bolesti. Ljudi koji konzumiraju kafu svakodnevno imaju 25% manje šansi da obole od Parkinsonove bolesti. Po jednoj naučnoj studiji razlog tome jeste u aktiviranju ćelija mozga u delu mozga u kome se formira Parkinsonova bolest.
  9. Kafa štiti naše telo. Kafa sadrži mnoštvo antioksidanata koji se smatraju za male ratnike koji štite telo od napada slobodnih radikala.
  10. Kafa može smanjiti rizik od formiranja dijabetesa tip 2. Kofein smanjuje osetljivost insulina i podstiče toleranciju na glukozu, samim tim smanjuje rizik od oboljevanja od dijabetesa.
  11. Kafa čuva naš mozak. Visoke količine kofeina u krvi smanjuju rizik od oboljevanja od Alchajmerove bolesti kao i od demencije u starosti.
  12. Kafa pozitvno utiče na naše raspoloženje, pomaže u borbi protiv depresije i smanjuje rizik od suicida. Kofein stimuliše centralni nervni sistem i unapredjuje proizvodnju neurotransmitera poput seratonina, dopamina i noradrenalina, hormona koji su odgovorni za osećaj sreće i za dobro raspoloženje. Prema studijama, konzumiranjem 2 šolje kafe dnevno smanjuje se rizik od suicida i to za 50%.